Otvaranje podvožnjaka kod Patrie

Podvožnjak koji će u subotu biti pušten u rad za drumski saobraćaj, a sledećeg petka za pešake i bicikliste, jedan je od sedam objekata koji se u Subotici radi na trasi pruge. Nakon njega preostaje da se završe još tri – u Kosovskoj, gde su radovi u toku, Majšanski most i kod Pionira, gde će rekonstrukcija uskoro početi. Pomoćnica ministra napominje da će saobraćajnice biti zatvorene istovremeno, ali i da će se sve raditi u koordinaciji sa komunalnim službama.
„Upravo puštanjem drumskog saobraćaja na ovoj lokaciji izvođaču radova se omogućava da otpočne sa rekonstrukcijom Majšanskog mosta, pripreme su već izvršene. Ostao nam je podvožnjak u Lošinjskoj ulici i u Kosovskoj ulici, sada se završava podvožnjak, a u delu nad somborskom prugom biće nadvožnjak.“
Gradonačelnik Stevan Bakić je prilikom obilaska izrazio zadovoljstvo što su radovi na rekonstrukciji podvožnjaka okončani u roku, s obzirom na to da se radi o najvažnijoj saobraćajnici u Subotici.
„Odmah nakon puštanja u saobraćaj podvožnjaka u Maksima Gorkog, prelazi se na rekonstrukciju podvožnjaka u Lošinjskoj i Majšanskog mosta i mi smo onda „na konju“, kada krene da funkcioniše saobraćaj. Biće mnogo lakše za odvijanje saobraćaja, biće manje gužvi i za naše Subotičane, moći će lakše da se kreću“ – dodao je Bakić.
Kako su nadležni istakli, problema sa nakupljanjem atmosferskih voda na podvožnjaku ne bi trebalo da bude, tamo su ugrađene dve crpne stanice sa retenzijom, koje su već u funkciji, a uskoro bi trebalo da se reši problemi i u Bajnatskoj ulici. Rok za završetak brze pruge od Novog Sada do Subotice je kraj 2024.godine